funinthesun.reismee.nl

Dag 18 Disney Quest en terug naar Orlando

Vandaag onze laatste reisdag. Van Tamplando. Terug naar waar het allemaal begon 18 dagen geleden. Alleen nu niet de Allstar Movies. het hotel is helemaal, hoe raad je het, in movie stijl. Voor het grootste gedeelte is het hetzelfde als music waar we aan het begin van de reis zaten. Aangekomen bij ons Hotel na uurtjes rijden hebben we even wat relaxt op de kamer. Vanavond zijn we naar Disney Quest gegaan. Deze optie behoort bij de fun & more optie op onze Disney tickets. In Disney Quest vind je allerlei video games en interactieve games. je vibd er een moderne botsauto's baan, oude arcade gameszoals maro bros, enog 5 etages vol met games. Leuk om een paar uurtjes jete vermaken. We hebben hier ons dan ook ruim 2,5 uur vermaakt. Na ons bezoek hebben heerlijke gegeten in de grootste Planet Hollywood. Fantastisch om zo een zaak te bezoeken. Eten was net als altijd, niet top. Er valt hier van alles te zien., Decorstukken, costuums, poppen, atributen uit films. Leuk. Morgen Island of adventure.