funinthesun.reismee.nl

Dag 11 Key West

Slecht weer hebben we gehad in Miami de afgelopen 2 dagen. Vanmorgen toen we opstonden en naar buiten keken zagen we de zon door de wolken heen komen. Dat was in ieder geval een stuk positiever opstaan dan de afgelopen dag. Na het ontbijt zijn we via de Highway 1 Miami uit gereden. Door het centrum heen en langs alle hoge kantoorgebouwen. Langs de buitenwijken richting de Key's. Wat een verschrikkelijk saai en dood stuk zeg. Ruim 1,5 uur door industrie gebied rijden. Althans een beetje de zelfde bebouwing en sfeer. Verschrikkelijk. Net voor dat we de afslag van Key Largo namen zijn we even gestopt bij de Starbucks Heerlijk ! Het is altijd al fantastisch om daar naar binnen te gaan. Alleen de lucht als je binnen komt wordt je al blij van. Starbucks op Schiphol of Utrecht Centraal, doen hun best.... maar tis geen Starbucks Amerika. Nou valt het ons wel op dat je in het westen van de States, dood gegooid wordt met Starbucks. In Florida valt dat best wel mee. Soms moest je zelfs zoeken naar de zaak. Toen we de Key's opreden hadden we meteen het gevoel van moerassen en aligatoren en mooie vogels. Toen we eenmaal weer terug waren op de Highway 1 was dat snel verdwenen. Een lange weg met hotels en restaurantjes en je hebt het te pakken. Niet veel meer, maar ook niet veel minder. Uiteraard was het een genot als je in de buurt kwam van een van de vele bruggen. Het azuur blauwe water deed soms gewoon pijn aan je ogen. Toen we halverwege de Keys waren, sloeg het weer om. Er waren weer dikke donkere grijze wolken en regen, bah! Ruim een uur lang hebben we door die vieze buien heen gereden. Toen we bijna bij Key West waren, maakte de grijze wolken plaats voor witte wolken en kwam hier en daar de zon er door heen. Vandaag hebben we ingecheckt bij Double Tree Key West Resort. Een prachtig hotel. Vlak bij de luchthaven van Key West. Een luxe kamer, met jawel twee bedden. Lekker breed liggen dus voor ons. Al denk ik dat we lekker dicht tegen elkaar aan kruipen. Vanavond hebben we lekker bij de pool bar gezeten. We hebben heerlijk met z'n tweetjes zit praten over van alles en nog wat. Lekker wat te eten erbij en een cocktailtje en nog eentje en.... Nu zijn we lekker terug op de kamer. Lekker relaxen en samen lekker tv kijken. We hebben niet direct plannen gemaakt voor morgen. Eerst maar eens kijken wat het weer doet, want het ziet er nog niet al te best uit. Wellicht even lekker langs het zwembad, of wellicht wel een bezoek brengen aan het meest zuidelijke puntje van de USA. De foto's van vandaag zet ik er morgen op. We hebben vandaag foto's gemaak onderweg met de kleine camera en die ligt nog in de auto. Dus die houden jullie goed. ********************************************************************** Super leuk dat jullie nog steeds mee lezen !!! Blijf ons volgen en reageren. Gelukkig word onze site redelijk goed bezocht. Wij zijn nog steeds erg benieuwd naar jullie reacties op de verhalen en foto's. Vinden jullie de verhalen nog steeds leuk om te lezen. Zijn ze te kort, zijn ze te lang? Wat vind je er van? Wij doen ons uiterste best om jullie mee te nemen in onze avonturen. Wij beginnen iedere morgen onze dag met het lezen van alle reacties. Reageer of blijf aub reageren op onze website. *******************************************************************

Ed

Sam en Jos, zoals ik eerder schreef gaan al jullie reisverhalen op het forum van onze airline.
Zit nog steeds te wachten op 1 foto: onze tourmanager in zwembroek dan krijg je een eigen skin op je Airbus 380.(lol)

Heleen

Hoi Joshua
zoals ik alles lees hebben jullie een fantastische reis. Hoop dat het morgen beter weer is. veel plezier nog daar.

Hoi Joshua

fijne vakantie hebben jullie jammer van het weer maar ja dat heb je jammer genoeg niet zelf in de hand.

Leuk dat we mogen meegenieten.

Jeroen [PJM-EU-airline]

Altijd leuk om te lezen, alleen jammer van het weer.
Het is voor mij vooral leuk om zo ideeen op te doen om zelf ook die kant op te gaan.
Ga vooral door, ik lees het met plezier.

Jeroen

Daniëlle de Ruiter

Ook is lees nog met veel plezier mee en bekijk met veel plezier de foto's! Stuur de regen maar hier heen ;)

Pauline

Niet te kort, niet te lang.......wel heel veel het woord lekker!
lekker naar het strand, lekker wat te drinken, lekker naar het zwembad, lekker naar bed, lekker twee eenpersoonsbedden dus lekker de ruimte, maar toch lekker bij elkaar!!!! hoezo is het lekker daar!?????
ik zeg dus maar, lekker genieten!!!! kussies

Petra & Aad

hoi jullie tweetjes! Het is een feest om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken. Jos, je schrijft echt leuk. Is het niet wat voor je om een collum te schrijven? groetjes & geniet!

marian

Ga vooral zo door.We genieten met jullie mee.!!Echt leuk.Hopelijk is het weer inmiddels opgeknapt.!!!!