funinthesun.reismee.nl

Dag 27 Orlando (DisneyWorld)

Vandaag is een beetje vervelende dag. Vandaag is namelijk de laatste dag dat we hier zijn in Orlando Florida. Vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen en zijn we op ons gemakje alvast een beetje begonnen met het inruimen van onze spullen. Om een beetje beeld te geven, dat is meestal koffer leeg en weer helemaal opnieuw inpakken. We hebben daarna een bezoek gebracht aan de Simon Florida Malls. Lekker nog een beetje rondgestruind en uiteindelijk niets gekocht. hahah. Dat kan ook haast niet anders ! We hebben volgens mij zo een beetje ieder winkelcenterum wel gehad. Het was vandaag weer echt zo een warme dag in Orlando. Tempratuurmeters gaven aan 34,5 graden celsius. Als je vanuit de mall kwam, waar de airco's flink draaide, was dat een klap in het gezicht. Om af te kicken van ons Disney gevoel zijn we vanmiddag ook nog even diverse winkeltjes langs gegaan op Disney Downtown. We moesten nog wat kado'tjes kopen voor de kleintjes. hihhi Je kunt hier alles vinden. Knuffels, Kleding, artikelen voor in keuken en badkamer... alles ! Als afsluiting hebben we vanavond gegeten bij Portobello. Het restaurant waar we ook onze eerste avond in Orlando zijn gestart. Heelijke italiaanse keuken met uiteraard een lekker flesje wijn erbij. Heerlijk een aanrader voor iedereen die een goed restaurant zoekt voor een betaalbare prijs. Alleen wel ff reserveren. Uiteraard krijgen jullie van de twee laatste dagen ook nog een uitgebreid verslag.De vakantie is immers nog niet afgelopen!

marian

We zijn zeker nog niet thuis.Nog eventjes genieten.Hier is het vandaag mooi weer geweest.Met een klein buitje regen. We zien uit naar het volgende verslag.