funinthesun.reismee.nl

Dag 24 Universal Studios

Het tweede park van Universal Studios Orlando stond vandaag op het programma We hadden er niet heel veel verwachtingen van. We hebben het park in LA ook gezien en eerlijk gezegd waren we niet heel erg onder de indruk. Het park ziet er mooi uit alleen in Hollywood heb je de Tram tour langs de decorstukken, hier heb je daat niet. Daarnaast zijn er een aantal attracties die in dit park ook weer terug komen. We gingen vol goede moed naar de Studios toe. Eerst lekker eten bij de starbucks. Aangekomen in het park zijn we eerst naar Lost en found gegaan. Eerder waren we Joshua zijn bril verloren en we hoopte dat deze wellicht af gegeven was bij LOst n Found. Helaas, nee ! De eerste attractie die we deden was Twister!! In deze attractie laten ze je mee maken wat een echte tornado allemaal weet te creeeren. Ongeloofelijk wat een krachten. Fantastisch! Mummy the ride, Een indoor coaster door de grotten van de de mummy! Je wordt omringt door vuur en kwadde mummies. Een werkelijk aandembenemende rit door de bodem van de piramides. Na Fear Factor Live, Men in Black en E.T. was het tijd voor Terminator 3D. Fantasitische special effects, gigantische Robots en huge 3D effecten. Een van de shows die we hebben gedaan is de horror make up show. Hier laten ze zien hoe alle schurken worden bedacht en gemaakt. Hoe maken ze bloed? Wist jij dat ze dit tijdens de zwart wit tijd van gesmolten chocolade maakte. Ikk niet hahahah Ook lieten ze zien hoe men een klein beetje magie en afleiding, je heel iets anders kunnen laten zien/beleven. Het park was niet erg groot en we hadden er veel meer van verwacht helaas. Om 17.00 uur hadden we het hele park gehad en zijn we lekker gaan relaxen op de kamer. Savonds zijn we lekker naar de mexicaan geweest. Heerlijk gegeten. Onze serveerster was Floridiaans, maar had gestudeerd in Belgie. Dat was rede voor een heel gesprek. Erg leuk. De dagen vliegen voorbij en en helaas komst het einde snel dichtbij! Morgen staat Epcot en Disney Hollywood op het prgramma. We gaan eerst de laatste dingen doen in het Epcot park. S'avond gaan we onderandere nog een keer kijk naar die fantastische show van FANASMIC!

oma e.

een griezel dagje vandaag dus. geniet nog maar de laatste dagen. kus oma