funinthesun.reismee.nl

Dag 12 en 13 Key West

Vandaag schrijf ik jullie het verhaal van dag 12 en 13. De dagen op Key West. We hebben deze dagen heerlijk genoten van de rust. Sorry, maar ook daarom nu pas de verhalen en foto's Woensdag stonden we op en kwamen we erachter dat het best lekker weer was. We hoefden niet lang na te denken en trokken onze zwemkleren aan en zijn naar beneden gegaan. We hebben lekker gegeten op het teras in de zon. Joshua heeft zelf wafels gemaakt. Super leuk, alleen wel een hele maaltijd. Langs het zwembad was het heerlijk, warm, maar daar was het zwembad voor om dan even af te koelen. In de middag kwam er wind op zetten en werd het een stuk frisser. Joshua stelde voor aan Sam om het eiland te verkennen. Eerst bezochten we de witte bounty stranden. Dit zijn verreweg de mooiste stranden die we ooit gezien hebben. Neem de bounty reclames. Witte stranden, azuur blauwe zee en palmbomen. Dat zijn de stranden van Key West. Ook bezochten we het meest zuidelijke puntje van de USA, slechts 90 miles van Cuba. Na onze ronde over het eiland hebben we ons opgefrist en zijn we naar de Pier gegaan. We hebben hier gegeten bij het Westinn, bij zonsondergang. Heerlijk flesje Rosé, lekker eten, een prachtige locatie, lekkere tempratuur en elkaar. We hebben samen heerlijk zitten praten. Even helemaal niets, alleen wij samen. Nou ruim 3 uur, een volle buik en een fantastische avond zijn we lekker ons bed in gegaan en hebben we ongetwijfeld gedroomd over die wite bounty stranden. Donderdag hadden we afgesproken om lekker wakker te worden wanneer we wakker worden. Helaas voelde Sam zich niet zo lekker en was ze vroeg wakker. We hebben deze dag daarom gebombardeerd tot relax dag. Lekker op ons gemakje opgestaan. Bij het zwembad gaan liggen en lekker wat te eten besteld. Lekker wat te drinken erbij. S'avonds hebben we onze spullen weer ingepakt voor de rit van morgen naar Naples via de Everglades. We zullen op tijd moeten vertrekken om lekker de hele dag te hebben. Voordat we dat hebben gedaan zijn we nog even gaan genieten van het witte strand. Wat geeft de maan veel licht. Ongeloofelijk, het hele strand was verlicht. Prachtig. Op tijd naar bed.... morgen weer vroeg dag ------------------------------------------------------------------- @Aad&Petra Column, tja..zo goed is mijn nederlandse taal niet.

philip

Klinkt erg goed, de bounty stranden. lekker gerelaxed dus, mooi toch, daar is het vakantie voor he, haha.