funinthesun.reismee.nl

dag 17 Bush Gardens

Vandaag stond Bush Gardens Tampa op het programma. We hebben alle 2 super slecht geslapen. De airco maakte enorm veel herrie. We zijn voor ons ontbijt naar de frontdesk gegaan en hebben andere kamer gekregen. Na een heerlijk ontbijt hebben we de koffers verplaatst en zijn we op weg gegaan naar Bush Gardens. We wisten dat het een volle dag zou worden. Er was een heleboel te zien en te doen. We wilde dus vroeg in het park zijn. Na opening van het park heeft Sam de looproute voor vandaag bepaald. We wilde eerst in de Cheetah run, een snelle coaster die snelheiden haalt tot 110 km/u. Helaas was daar een technisch6 probleem. Later op de dag hebben we deze attractie alsnog gedaan. Fantastisch!!! We zijn via het Olifanten verblijf bij de Scorpean aangekomen. Een van de oudste stalen coasters van dit park. Dat was al snel te merken ook. Alles stuiterde en je werd heen en weer gegooid alle kanten op. We zijn meteen doorgelopen naar de Congo River Rapids. Deze ronde bootjes gaan over een wilde rivier. Geloof me hier wordt je verschrikkelijk nat. Eigenlijk vonden wedat wel super fijn, want het was erg warm, 34 graden. Dus we zijn zelfs nog 2e keer gegaan. Sam heeft vandaag de tropische vogels te eten gegeven. Ze had zelfs 4 vogels. 2 op d'arm, 1 op hoofd en op d'r rug. Was echt grappig. We hebben ons deze dag super vermaakt in het park Bush Gardens. We zijn erg moe. Het was een hele langedag. We waren er om 9.30. Om 17.45 zaten we in de auto. Morgen terug naar waar onze reis begon. Disney world

philip

Hi guys,

Lekker als je een airco hebt die alleen maar staat te gieren, gelukkig een andere kamer.

Aardige achtbaan, 110KM/H!!!!! dat lijkt me wel heel vet.

Haha, vogel op d'r hoofd, heeft tie vogel niks laten vallen op d'r hoofd, hhaahhaa.

Have fun

petra & Aad

hopelijk geen blauwe plekken over gehouden door dat geschud in die ouwe coaster?