funinthesun.reismee.nl

Dag 19 Island of Adventure (universal)

Vandaag de grote dag. Het bezoek aan Island of Adventure en Harry Potterland. We waren op tijd bij de ingang. We moesten alleen hier met onze voorkaarten in de rij staan. We hebben net als alle andere parken de kaarten vooraf gekocht bij AmericanVac. Helaas moesten we aansluitenbij de normale kassa's. De voordelen van te voren kopen.voor dit park hebben wij even gemist. Wat een indrukwekkend park. De enorme Attracties. Als je binnenkomt is de Hulk Coaster dus wel de meest indrukwekkende attractie er is. Een gigantische coasters die we ooit hebben gezien. bij de foto's komt er ook een van de hulk. We zijn begonnen in de wereld van Harry Pottrr. Wat een indrukken. Het is ongeloofelijk hoe ze de bekende stukken van de film terug laten komen. De trein, de wegisweg en Zweinstein. Je kon hier werkelijk alles kopen. Tovercape's, toverstafjes, zwerkbal atributen en suportersartikelen. We hebben de Dragons Challenge gedaan. Een hangende coaster die strijd tegen een anderehangende coaster. Wij hebben gewonnen tuurlijk. Ook hebben we een bezoek gebracht aan zweinsteins Journey. Een 3d achtbaan door de zalen en tuinen van Zweinstein. Fantasti gemaakt en bedacht. Na ons bezoek aan Harry, hebben we een bezoek gebracht aan Jurrasic Park. Hier staat het Jurrassic park visitors center en je kunt een tour maken met een boot door Jurassic Park, alleen je kunt wel nat worden...... Na Jurassic Park zijn we even met een bootje gaan varen door Popeyeland. Uiteraard hebben heel het park bezocht. We hebben ook moeten schuilen voor de regen. Het kwam met bakken uit de hemel. Het heeft hooguit 10 min geregent en daarna was het weer stralend weer. Een echt typische Floridiaanse bui. aldus de Amerikanen. We hebben ons zelf verwent met tickets voor the Blue Man Group. Sam wilde hier al graag heen toen we in Vegas waren. We hebben toen gekozen naar magic show te gaan. nu gaan we hier in Orlando. Vrijdagavond. Na een bezoek aan Typhoon Lagoon.

Jeroen [PJM]

The Blue Man group heb ik wel in Vegas gezien.
Ze zijn geweldig als je van dit soort muziek houdt en een stuk entertainment daarbij.

(Let op ook hier kan je ........) ;-)

marian/wolf

onze matth was een tijd "fan" van deze groep.Maar wat hebben jullie allemaal weer in 1 dag meegemaakt.Geweldig om mee te reizen op deze manier.