funinthesun.reismee.nl

Dag 21 Typhoon Lagoon en Blru man Group

Vandaag staat Typhoon Lagoon op het Programma. Een van de twee parken. Disney's Typhoon Lagoon, kortweg Typhoon Lagoon, is een waterpark met een tropisch thema, gesitueerd in het enorme Walt Disney World Resort in het Amerikaanse Lake Buena Vista in Florida , van maar liefst 22 hectare. Typhoon Lagoon is een waterpark vol met glijbanen en zwembaden. Zo is er bijvoorbeeld de enorme Surf Pool met golven tot twee meter hoog. Ook ligt er een rivier rondom het park heen waar men kan dobberen op een rubberen band, deCastaway Creek. Men kant er tevens snorkelen in het Shark Reef, een kleine poel met echte haaien en tropische vissen Wat een gigantisch grote! Er loopt een Lazy River rondom het Park, als je hier op een band relax de rivier af gaat, duurt het 20 minuten voordat je rond bent! We zijn als eerste van de watercoasters gegaan. Je neemt een 2 pers band mee naar boven en dan ga je van een glij coaster. Fantastisch hoe hard dat gaat. Het grote bad maakt golven van zeker 4 meter hoog. Een kracht dat hier achter stond. Wow! Het bad, maar trouwens het hele park werd goed in de gehouden door lifeguards. Overal waar je kijk zag je ze. Glijbanen in overvloed. Met banden, zonder banden en een echt zoutwater shark reef. Hier kan je snorkelen tussen de tropische vissen. We kunnen niet al die visjes uit ons hoofd, maar ze waren super mooi. We hebben ook onderwatercamera gekocht, dus misschien komt er wat moois uit. We waren om half tien in het park en zijn om half 4 weg gegaan. We zijn toen lekker nog even gaan relaxen en hebben ons toen klaar gemaakt voor The Bleu Man Group. Eerst eten bij Bubba Gump op de Citywalk Universal. 2 dagen.geleden hebben we ook bij bubba gegeten, maar Sammy houd nu ook van Garnalen. Dus wij eten tegenwoordig samengarnalen. Heerlijk! Daarna was het zover. The Bleu Man Group. Ik kan niet heel de show omschrijven, maar grappig, sensationeel, goeie muziek, een ware beleving om mee te maken! Fantastisch

petra & Aad

Die parken in Amerika zijn wel gigantisch. Ook lijkt alles zo groots opgezet. Als ik zo alle foto's bekijk van die parken, stelt het in Europa niet zo veel voor. Is echt anders.