funinthesun.reismee.nl

Dag 26 Magic Kingdom

De laatste keer naar een van de parkeerplaatsen van een Disneypark. Althans van deze reis. Wat mij betreft gaan we hier zeker nog een keer terug komen. Vandaag gaan we genieten van de Magic Kingdom. Dit park bezochten we eerder aan het begin van de reis. Vandag gingen we niet zo vroeg. We sliepen lekker uit, want de avond zou tot minimaal 10 uur duren. Om 13.00 uur stapte we het park binnen. Het is toch altijd een hele reis als je Magic Kingdom wilt bezoeken. Eerst met de auto vanaf het hotel naar de parkeerplaats van Magic Kingdom. (20m) Dan met de boot of de monorail naar de Ingang van Magic Kingdom(15m) Aangekomen in Magic Kingdom zijn we eerst is ff lekker gaan ontbijten bij Main Street Bakery. Lekkere verse baksels! Met een volle buik zijn we main street ingegaan. Eerst langs Sticth Great Escape, naar Monster en Co Laugh floor en naar Space Mountain. Nou geloof me (PETRA) deze achtbaan kost je hele ribbenkast. Ik heb nog nooit zo een slechte coaster mee gemaakt. Je wordt alle kanten in het karretje gestuurd en voor je het weet ben je bont en blauw. Toen we buten kwamen was er gebeurd waar we al bang voor waren. Het regende. Het kwam met bakken uit de hemel. We zijn toen weer overgestoken en hebben bij Casey's Corner, de hot dog zaak in ieder Disney Park, een lekkere hotdog gekocht. Toen we deze ophadden was het inmiddels minder gaan regenen en viel er alleen nog maar een druppeltje. In de Magic Kingdom zijn ze druk bezig met het bouwen van een New Fantasyland. Wat moet dat er fantastisch mooi uit gaan zien. Na de tekeningen en de eerste gedeeltes die af zijn. WOW! Jammer dat we de nieuwe attracties niet kunnen doen. Maar belooft een hoop! Via Frontierland en een Diner, was het tijd om een plekje te zoeken voor de Electrical Parade. Een waar lichtspektakel.Jammer dat we hem niet meer in Parijs hebben. Na deze parade was het tijd voor Celebrate Memories. Een prachtige lichtshow op het Kasteel. Toen was het tijd voor de afsluiter van de dag, maar eigenlijk een beetje de afsluiter van onze vakantie. Het is unique om deze show te mogen zien. Licht, muziek, vuurwerk en Disney! De sfeer die je mee krijgt in de parken van Disney... je moet het voelen, je moet het proeven om dit te begrijpen. Wij zijn in de gelukkige positie dat we inmiddels DisneyWorld, DisneyLand en Disneyland Resort Parijs hebben mogen zien. In alle 3, komt de magie naar boven ! Het was helaas een natte dag. De hele middag en avond heeft het geregend. Niet hard, maar wel zo dat je er niet droog van blijft! Morgen onze laatste volledige dag in Orlando. We hebben in ieder geval ons Diner gepland staan. We gaan eten bij Portobello. Het restaurant waar we op dag 2. Onze eerste dag in Orlando. Ook zijn blijven eten. Het wordt vast weer net zo lekker ! ************************************************************************* VInden jullie het nog steeds leuk om mee te lezen? BLIJF REAGEREN !!!

Aggie

Het blijft zeker leuk om mee te lezen, jullie hebben mooie volle dagen met hier en daar ook fijne rustpunten!! Jullie mogen terugkijken op een goed geslaagde vakantie lijkt me?
Geniet van jullie laatste dag! Alvast een goede terugreis.

Groetjes van Aggie

Jaap en Cobie

jullie hebben weer heel wat gezien en meegemaakt
helaas zit het er bijna op.
alvast een goede terugreis gewenst en tot zaterdag ochtend

groetjes

Coby en Jaap

We hebben weer mee gereisd op jullie schouder via deze verhalen. Mijn complimenten voor je schrijfkunst.

Maar weer gaan sparen voor de volgende grote reis!!!

marian

Een hele goede terugreis,en gezond weer thuis!!!!Was een belevenis om alles door jullie ogen mee te maken.Ik hoop de verhalen te horen als jullie thuis zijn.!
groetjes Marian/Wolfgang.