funinthesun.reismee.nl

Dag 28 en 29 de reis terug naar huis

Aan alles komt een eind en dus ook aan deze fantastische vakantie.

Om 07.00 uur waren we opgestaan. Alles was al ingepakt dus het was een kwestie van laatste spullen bij elkaar zoeken. Even lekker douchen. Nederlandse kleren aan en vertrekken richting het Vliegveld. Het is altijd weer vreemd om weg te moeten. Als je dan toch moet, dan maar zo snel mogelijk.

We waren vroeg op de luchthaven. Iets minder dan 3 uur van te voren. Eerst naar Alamo om de auto in te leveren. 1471 miles hebben we gereden met onze auto. Dat komt neer op ongeveer 2375 km. Meer kilometers dan we hadden verwacht. We hebben enorm veel plezier gehad van de auto.

Vervolgens inchecken. Er stond een weegschaal aan het begin van de Terminal en daar hebben we toch maar even voor de zekerheid gebruik van gemaakt.

64 pond (koffer Joshua)
56 pond (koffer Sam)

We mochten met z'n tweetjes 100 pond mee nemen. Precies 20 pond te zwaar...

oh oh! Nou dan maar net als vorige keer het een en ander overgooien naar de handbagage en uiteindelijk waren we samen nog ongeveer 7 kilo te zwaar. Dat vond de man die ons geholpen had geen probleem.

Uiteindelijk ingecheckt en door security. Ongeveer 1,5 uur voor boarden waren we door de hele poespas heen en klaar voor ons vertrek richting Newark (new York),.

Ons vliegtuig vertrok perfect op tijd en kwam zelfs voor schema aan in Newark. We hadden dus voldoende tijd om even lekker onze benen te strekken en wat te eten. Om 18.05, 00.05 nederlandse tijd, vertrok ons vliegtuig vanaf Newark. Echter door de drukte op Newark hebben we over het stukje vanaf de gate naar de baan, 55 minuten gedaan. De crew aanboord had er volgens mij niet zo heel veel zin in. Wat een ongezellige mensen zeg! bah !De service was ook niet goed.

Onze vlucht kwam wel netjes op tijd aan op Schiphol, via de Polderbaan. Om 07.55 uur stonden we aan de gate bij pier G.

Koud is het hier wel, maar zoals beloofd hebben we het zonnetje mee genomen !

Natalya

..en gelukkig heb je hier nu ook mooi weer, dus kan je nog een beetje in de vakantiesfeer blijven (ook al plannen voor een volgende trip, of eerst maar weer sparen?).

oma/opa

Welkom thuis